Het aansturen en opvolgen van contacten tussen je verkopers op de baan en je klanten?
Je data visueel en overzichtelijk gegroepeerd overal bij de hand?

Maak kennis met ons Dashboard.

Verscheidenheid aan Instelbare Widgets

Ons dashboard stelt een ruim aantal widgets ter beschikking. Naast de nodige tools voor opvolging van bezoeken wordt de meest recente informatie over de klant getoond, van de financiële status tot hun aankoopgeschiedenis. Het al dan niet tonen en locatie van deze widgets kan vrij gekozen worden.

Overal bereikbaar

Ons dashboard is overal bereikbaar via een webbrowser, of je nu connecteert met een tablet, desktop of smartphone. De enigste vereiste is een internetverbinding.

Beheerd vanuit je ERP

Geen nood om een extra programma te installeren en beheren: de data is rechtstreeks afkomstig van je bestaande ERP.

Agenda

Je geplande bezoeken worden automatisch toegevoegd aan Google agenda. Zodoende kan je via je persoonlijke agenda steeds op de hoogte blijven van geplande afspraken.

Communicatie

Het dashboard maakt een uitgebreide communicatie mogelijk met de backoffice. Niet enkel kan je mensen op het veld aansturen met opdrachten en geregistreerde klachten. De verkopers kunnen alle verschillende opdrachten voorzien van commentaar zodat een correcte en verdere opvolging verzekerd wordt.

Installatie

We zorgen er met een eenmalige installatiekost voor dat ons dashboard connectie maakt met je ERP, zodat je snel aan het werk kan met het instellen en aanmaken van je klantenbezoeken.

Ondersteuning

Heb je een probleem of heb je hulp nodig bij het opzetten van je data? Met een maintenance contract kan je dienst doen op onze 2nd level support. Hiermee kan je bij een nieuwe versie van de software ook kiezen voor een gratis update.

Contacteer ons

Neem vrijblijvend contact met ons op voor praktische vragen of een afspraak via ons contactformulier.

CONTACT